11/30/2012

Ntah laa Apebenda Yg akU tUlis Nii..??

                  Sye & Awak..

Assalamualaikum..
Hari tu kwn lame aku ade bgitaw kt bdk pompuan dkt skola die..
X pasal-ii nme aku plak yg timbul diantara diorang..
ntah mcm mne nme aku bole timbul.

Beberape hari kemudian,perempuan tu ade chat ngn aku dkt FB..
Mcm biase,kalau xkenal mesti ckp...
"assalamualikum,boleh berkenalan..?"then aku cakap je laa bole..
Dri situ laa kami bermesra-mesraan..huhu

Klau nk cite mcm mne kitorang Bermesra-mesraan dri awal panjang sgt laa plak..hmm
perempuan tu sgt cntk..tapi bdk kampong
Die berasal drpd Pahang..Jauh laa drpd umah aku,aku bdk Selangor je..

Tudung labuh...okey laa bgi ku,hehe
Aku sudah dpt die & aku nk menjaga die dgn sebaik-baik nye supaye die xakn mmbuat dosa..
Bila perempuan belum kawin,dosa die akn kembali dkt ibu & ayh mereka..walaupon perempuan itu da baligh
Aku btol-ii nk jage die dgn sebaik-ii mungkin..
Doa kan aku Ye...

                              
                                     اسم: نور محمد مستقيم بن زين العابدين

11/22/2012

Black and Red Plaid Background - Black and Red Plaid Background Image

Black and Red Plaid Background - Black and Red Plaid Background Image

مقدمة

                             Muqiddimah

الحمدلله رب العلمين والصلاة وسلام على اشرفل انبياء والمرسلين وعلى اله وصحبه اجمعين 

Pertamanya marilah kita bersama-sama merafa'kan setinggi-tinggi kesyukuran kepada ALLAH S.W.T kerana memberi kita peluang untuk hidup dimuka bumi ini...

Sye tidak mahu berkata panjang...
sye akan memperkenalkan dahulu diri sye yg lemah ini..

  • Nur Muhammad Mustaqim bin Zainal Abidin
  • 15/10/99
  • Selangor
  • Suka sume makanan & minuman yg halal
  • Menghafaz Al-Quran
  • Ulama' insyaalah & Syahid fisabilillah

                              ولله اعلم