11/30/2012

Ntah laa Apebenda Yg akU tUlis Nii..??

                  Sye & Awak..

Assalamualaikum..
Hari tu kwn lame aku ade bgitaw kt bdk pompuan dkt skola die..
X pasal-ii nme aku plak yg timbul diantara diorang..
ntah mcm mne nme aku bole timbul.

Beberape hari kemudian,perempuan tu ade chat ngn aku dkt FB..
Mcm biase,kalau xkenal mesti ckp...
"assalamualikum,boleh berkenalan..?"then aku cakap je laa bole..
Dri situ laa kami bermesra-mesraan..huhu

Klau nk cite mcm mne kitorang Bermesra-mesraan dri awal panjang sgt laa plak..hmm
perempuan tu sgt cntk..tapi bdk kampong
Die berasal drpd Pahang..Jauh laa drpd umah aku,aku bdk Selangor je..

Tudung labuh...okey laa bgi ku,hehe
Aku sudah dpt die & aku nk menjaga die dgn sebaik-baik nye supaye die xakn mmbuat dosa..
Bila perempuan belum kawin,dosa die akn kembali dkt ibu & ayh mereka..walaupon perempuan itu da baligh
Aku btol-ii nk jage die dgn sebaik-ii mungkin..
Doa kan aku Ye...

                              
                                     اسم: نور محمد مستقيم بن زين العابدين

1 comment:

  1. Such an amazing post
    Nice work
    check this for more-http://freeprintablecalendar123.com/2016/09/13/october-2017-moon-phases-calendar/ and
    http://freeprintablecalendar123.com/2016/09/06/october-2016-printable-calendar-templates/
    You may love it
    Thank You!

    ReplyDelete